Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Paaseiland

  • Cindy Rodermond

    Wij zijn van plan om in februari / maart 2007 een reis naar Patagonië te maken. We zijn nu op zoek naar mogelijkheden om vanaf Santiago door te vliegen naar Paaseiland om daar een dag of 4 te verblijven en daarna weer terug te vliegen naar Santiago.

    Wie heeft informatie over betrouwbare reisbureautjes ter plaatse die dit verzorgen en de prijzen erbij. Graag ook een internetadres.

  • Andre

    Cindy,

    Ik denk dat je geen keus hebt met maatschappijen, Lan Chile is volgens mij de enige die op Paaseiland vliegt. (vanaf Santiago)

    In het centrum in de winkelstraat van Santiago zit een kantoor van Lan Chile, je wordt daar super geholpen. Wil je meer info over Paaseiland of het boeken kijk dan even op onze website http://www.wereldontdekkers.nl

    Hier kunn je ook ons reisverslag lezen van dit fantastiche eiland.

    Veel reisplezier.

    J&A

  • Wouter

    Boeken voor een hotelletje is totaal niet nodig, in de aankomstschuur zijn meer dan genoeg mogelijkheden om iets te vinden. Ik verbleef bij Martin y Anita voor 20 euro. www.chile-hotels.com/maranit.htm

    Huurjeep 25 euro per dag.

    Ik verbleef er 11 dagen en het was FANTASTISCH ! Gaan gaan gaan.

  • adriaan

    Wij hebben via internet geboekt, betaald met creditkaart. Prima gegaan.

    We kregen ongeveer 1x per maand een vluchtwijziging qua tijd (uurtje eerder, half uurtje later vertrek..)

    Perfect. En we konden 6dagen voor vertrek al stoelen reserveren.

    We vlogen met een B676, met personel audio in de voorstoelen. Erg goed.

    Heenreis 5,5uur, terugreis (naar Santiago) 4,5 uur ivm wind mee.