Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kerst

  • Marjan

    Kan iemand mij vertellen of het rond de kerstdagen en die week daarvoor prettig verblijven is op Paaseiland? Is er dan nog genoeg accomodatie? Hoe is de kerstviering daar? Gaat alles dicht of zijn er restaurantjes waar je een kerstmaal kan eten?

    Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee en kan je mij helpen.

    Groeten,

    Marjan

  • Marleen

    Beste Marjan,

    Wij waren afgelopen kerst op Paaseiland.

    Wij zijn toegekomen op kerstavond. Gans het dorp loop dan leeg, iedereen gaat naar de middernachtmis. Alle winkels en restaurants sluiten.

    Een metershoge kerstboom versiert het dorp. Voor de rest is er geen sprake van kerstsfeer.

    Wij hadden op voorhand geen hotel geboekt maar hebben toch nog een plek kunnen vinden. Als je een voorkeur hebt voor een bepaald hotel is het toch best op voorhand te boeken. Als je tijd hebt (zoals wij) kan je best ter plaatse een geschikt hotel zoeken.

    De andere dagen rond kerst zijn dagen zoals andere dagen.

    Iedereen doet gewoon zijn ding. Winkels en restaurants openen en sluiten zoals het hun het best uitkomt. Maar geen nood, er is keuze genoeg.

    Het blijft een unieke ervaring!

    Groetjes,

    MarleenMarjan schreef:

    >

    > Kan iemand mij vertellen of het rond de kerstdagen en die

    > week daarvoor prettig verblijven is op Paaseiland? Is er dan

    > nog genoeg accomodatie? Hoe is de kerstviering daar? Gaat

    > alles dicht of zijn er restaurantjes waar je een kerstmaal

    > kan eten?

    >

    > Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee en kan je mij helpen.

    >

    > Groeten,

    > Marjan